sobota, 21 września 2019

Sobotni Sprint #7 - Podsumowanie ostatnich tygodni

Zgodnie z zapowiedzią poczynioną przeze mnie w "Poniedziałkowym Podsumowaniu", pora na podsumowanie moich ostatnich wyjazdów sportowych. Nazbierało się trochę zdjęć i nie tylko, zamieszczam więc krótkie zestawienie.

1. Mistrzostwa Europy siatkarek w Łodzi - atmosferę można opisać tylko parafrazując wieszcza: "Możesz być wiernym telewidzem, lecz wedle boskiego nakazu, kto w hali nie był ni razu, ten nie godzien się nazwać kibicem." Ja, będąc już drugi raz w ciągu miesiąca na meczach naszych siatkarek, dochodzę do wniosku, że zmarnowałem parę ładnych lat swojego życia na byciu dziennikarzem siatkarskim i relacjonowaniu spotkań z domu, odrzucając możliwość jeżdżenia na mecze jako kibic. Teraz nadrabiam te zaległości.

Choć to widowisko siatkarskie było na pierwszym miejscu, do galerii trafiło parę zdjęć sprzed i po meczu.

2. Mistrzostwa Świata w pięcioboju nowoczesnym w Budapeszcie - nie był to mój debiut komentatorski, ale pierwszy raz przeprowadziłem transmisję audio. Już teraz zapowiadam kolejne transmisje na moim fanpage'u na Facebooku. A dla tych, którzy wolą YouTube'a pełne archiwum transmisji z Budapesztu.

Po raz kolejny będąc na Węgrzech stanąłem też po drugiej stronie mikrofonu - tym razem radiowego. Zapraszam na dziewięciominutowy fragment audycji "Előnyszabály" ("Przywilej korzyści") radia Karc FM z moim udziałem.



Ponadto zdjęcie, które trafiło już do galerii, ale chcę się nim pochwalić też osobno. Z jednym z dziesięciu w Europie dziedzicznych monarchów, pięciokrotnym olimpijczykiem, księciem Monako Albertem II.


O spotkaniu z najstarszą na świecie mistrzynią olimpijską piszę TUTAJ po polsku, a TUTAJ po węgiersku.

3. Finał 2. Ligi Żużlowej ZOOleszcz Polonia Bydgoszcz-Power Duck Iveston PSŻ Poznań - spuśćmy może tutaj zasłonę milczenia. Takiego milczenia, jakie ogarnęło nasz sektor w Bydgoszczy po czternastym biegu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy, które uzna za obraźliwe wobec siebie lub innych osób.