poniedziałek, 2 listopada 2020

Po kwarantannie

Od ponad tygodnia chodzę już po świecie jako wolny człowiek. Tak, za mną pozytywny wynik testu na koronawirusa i wszystkie "przyjemności" z tym związane. Na szczęście, okres choroby już za mną, a w jego trakcie miałem okazję trochę przemyśleć i pozmieniać pewne sprawy.

Rozpocznę od zaproszenia na stronę sportsinwinter.pl, gdzie jestem odpowiedzialny za tworzący się dopiero dział curlingu. Ponadto piszę tam o narciarstwie alpejskim. Swoją drogą, jest to dla mnie pewnego rodzaju powrót do korzeni - to właśnie głównie tą dyscypliną zajmowałem się w sezonie 2011/2012, czyli moim debiutanckim sezonie zimowym w roli dziennikarza.

Ponadto kontynuuję działalność dziennikarską na Prohokeju (wstrzymano rozgrywki krajowe, ale też wznowiono zagraniczne) oraz na TakSięGra.pl (poszerzając spectrum dyscyplin). Niedługo także opublikowany zostanie mój debiut w roli publicysty żużlowego - na razie jednak czekam na premierę, więc szczegółów nie zdradzę. Dość powiedzieć, że mój udział w nagraniu związany był z najbliższymi mi rozgrywkami 2. Ligi Żużlowej. Przebudowałem też swoją aktywność na Twitterze - zapraszam zatem na konto @WojNow_sport, gdzie pojawiają się wyłącznie tweety na tematy sportowe i dziennikarskie. Stare konto pozostawiam na komentarze polityczne i osobiste, niezwiązane ze sportem.

Jeśli chodzi o wyjazdy - choroba wstrzymała nieco sezon curlingowy w Polsce, natomiast już w tym tygodniu powracają zawody pięciobojowe w Drzonkowie. Co prawda, oficjalna transmisja nie jest planowana, ale... zobaczę, co da się zrobić w kwestii nieoficjalnej. ;)

Na koniec zapraszam wszystkich zainteresowanych na polską Wikipedią, gdzie odbywa się Wikiolimpiada 2020. Rozpocząłem właśnie swój udział w tej akcji i liczę, że tak korzystny zestaw tematów da mi wysokie miejsce w klasyfikacji tej zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy, które uzna za obraźliwe wobec siebie lub innych osób.